Fifty five
55 de ani! Mulțumesc Univers!
Și tu ai obiectiv la aniversare? Frumos!
Monaco a fost obiectivul meu aniversar.
Cazarea am avut-o la Nice, hotel Negresco – excepțional!
💜
Sunt recunoscătoare pentru tot ce am primit; de la ajutorul oferit pentru copii, care au rămas acasă, până la cana de ciocolată caldă servită în Mall la Monaco ❤️😍💜.
Viața este armonia cu tine și cu ceea ce te înconjoară.
Mă simt privilegiată și sunt recunoscătoare că mă pot bucura de călătorii către destinații, poate nu tocmai la îndemâna oricui…
💜
Știi ce? Și tu poți dacă ești dorești!
Nu trebuie să fii îmbrăcat de la Chanel, Dior, Gucci sau câte și mai câte, ca să vizitezi, să te bucuri de o vacanță pe Coasta de Azur, dacă aceasta este dorința ta!
💜
Voi împărtăși din sejurul nostru, poate cineva care nu a ajuns, din temeri că “nu este de nasul meu”, o va face, după ce citește postarea mea,  😁🤗.
Te încurajez să mergi, este posibil pentru toate bugetele…
Cei drept, în august a fost sufocant de cald, dar m-am născut în august, nu pot sărbători în mai,  🤣😂.
💜
De la taximetriști, de la hotel, am aflat că există și extra sezon, dar, ca peste tot unde este mare, în afara sezonului totul pare ofilit..

Citește detalii, sfaturi, pe bloguri de călătorii și extrage ce este bine pentru tine.

Așa am procedat eu, chiar dacă obiectivul zilei de 5 august 2022 a fost Monaco, pe 2 august am ajuns și ne-am cazat la Nice, pentru că prețul cazării era mult mai convenabil. Eu am ales un hotel de lux, fiind aniversarea vârstei de 55 de ani.

După ce știi destinația, contactează adresa de voiaj preferată. Sunt foarte mulțumită de servicii oferite de Luana VoicuLescu – LUAV TRAVEL. Profesionist desăvârșit, iubește ceea ce face, respectă clienții și meseria! Felicitări și realizări Luana!

Important! Cu cât faci rezervare mai devreme, cu atât mai bine, din punct de vedere financiar. Eu am rezervat sejurul în ianuarie, pentru august 😇. Plata este eșalonată, nu ai motiv de îngrijorare…

Și încă ceva care îmi place mie: sejurul îl iau cu mic dejun inclus, restul meselor le servesc unde îmi place, pe unde ajung… Nu stau locului, colind, mă bucur de cât mai multe…

Côte d’Azur  💜❤️ Riviera Franceză…

2 august 2022, după deja cunoscute întârzieri ale liniilor aeriene – dacă mi-aș permite, nu aș mai zbura cu Wizz! – am ajuns la Nice, ne-am cazat la hotel în jurul orei 18:30 (sunt cu o oră în urmă față de România).
Incredibil acest hotel! La fel și povestea românului care la fondat…

După puțină odihnă și refresh, am ieșit pe promenadă. O lume pestriță și foarte relaxată! O mare lină, pe care pluteau multe ambarcațiuni luxoase și tot ce vrei pentru sporturi nautice. Plaja este fără nisip, doar pietre și pietriș ca de râu…
Cină, la o terasă pe plajă, un pahar cu vin, unul cu șampanie, relaxare și destindere… Oboseala drumului și-a spus cuvântul și am plecat la somn. . . . . . .

3 august 2022, o privire de la fereastră către mare și soare fierbinte… După mic dejun delicios, am luat Uber (de data aceasta nu am vrut să închiriem mașină) și am plecat la Eze. Fantastic! Am vizitat gradina botanică, un loc care oferă priveliști magice! În interior este inclusiv hotel, sunt restaurante, terase, o biserică. Imaginea panoramică este fabuloasă!

După-amiaza, din Eze am plecat la Cannes. Eu, care sunt paralela în tot ce înseamnă mașini, am avut ocazia să văd “bijuterii”, ca să îl citez pe Elbis, care nu știa la ce să facă mai repede poze! Lux! Lux! Lux!

Ei da, am fost pe covorul roșu.,🤩😍

Chiar dacă marele eveniment este în luna mai…, am făcut poze  😂😇.
Am luat suveniruri pentru noi patru, tricouri cu “mânuțe”, chiar drăguțe și de calitate, în jur de 22 EUR /bucată.

Unde am servit masa, am descoperit desertul copilăriei, reinventat! Lapte se pasă cu fulgi de migdale și înghețată de vanile 😍.

Am încheiat seara cu plimbare pe promenada din Nice și relaxare la un pahar și muzică bună, DJ, o fată cool, în gradina hotelului Negresco.

4 august 2022, am dedicat ziua pentru Nice și shopping, suveniruri, jucării…
Dimineața a început cu vizitarea bisericii Sfântul Nicolae din Nice. Am văzut icoane absolut remarcabile, impresionante.

La sugestia taximetristului, am mers la Mall C AP 3000. Bună recomandare! Am găsit tot ce aveam pe listă, inclusiv o valiză mare, am avut bagaj la cală, la întoarcere…

Și încă ceva! Am încercat mâncărurile din alimentară. Foarte variat, gustos și nu în ultimul rând accesibil.
Inclusiv din acest punct de vedere, suntem “departe” de normalitate, din nefericire pentru noi, la noi în țară.

5 august 2022! La mulți ani mie!

55 de ani sărbătoriți la Monaco  😍😇
Obiectiv îndeplinit! Mulțumesc Univers! Mulțumesc Elbis! Mulțumesc copii! Mulțumesc celor care au făcut posibilă această aniversare/deplasare!

O da! Aici vreau să locuim! Știu, am citit, este cel mai scump din lume, preț /metru pătrat. 🤐👀
Am petrecut câteva ore grozave, cu vizită la muzeul Oceanografic, la acvariu, tur de Monaco cu “etajatul” și firește Mall… ce Mall!
Suvenir pentru mine, o pereche superbă de cercei veseli  😁
Răsfăț total cu prăjituri, înghețată și ciocolată caldă… Memorabil!

Firește, nu am ratat celebrul Cazino, plimbare pe faleză și din nou, Lux și extravaganță!

Ne-am întors la Nice și am servit cină la hotelul Negresco. Mâncare, vin, servire, totul impecabil!

6 august 2022, întoarcerea acasă, cu peripeții la zbor și la trafic…

Am decis să avem obiectiv cincinal, așa mai măreț și minim un concediu în fiecare an! Este important să ai amintiri, să-ți bucuri sufletul, să te rupi de rutină.
Într-un alt fel spus, să te iubești, să te răsfeți, să fii împreună cu familia ta în locuri noi.

Aniversarea vârstei de 55 de ani, a fost și prima mini-vacanță fără copii; patru nopți și cinci zile separate…

💜

Pentru cei interesați, detalii despre istoria hotelului pot afla și din
link-urie mai jos:
https://ro.m.wikipedia.org  › wiki
Hotelul Negresco – Wikipedia

https://historia.ro/sectiune/ general/hotelul-negresco-de- la-nisa-581759.html

💜

Zâmbete, armonie, realizări, cu tine fii bine!